Wachten op het vliegtuig - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Amber Dorp - WaarBenJij.nu Wachten op het vliegtuig - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Amber Dorp - WaarBenJij.nu

Wachten op het vliegtuig

Door: Amber

Blijf op de hoogte en volg Amber

05 Juli 2015 | Nederland, Amsterdam

Hallotjessss,

Na een hele gezellige avond zit ik nu lekker te wachten op het vliegtuig! Net ffies gedag gezegd tegen de familie die ik wellicht een klein beetje ga missen. Maar ik heb er heel veel zin in! De afgelopen week zijn er in totaal nog 9 woordenboeken gekomen dus er moeten er nog een paar na gevlogen worden. Dinsdag heb ik ook nog wat voetballen gehaald voor de mensen daar. Ik zit nu eigenlijk best relaxed te wachten maar het onderbuikgevoel is er toch een beetje. Maar zo lang ik nog kan lopen zijn er geen problemen. Het uitzicht wat ik nu heb is erg meuuuiiii. Vliegtuigen, Vliegtuigen en vliegtuigen heel afwisselend. Maar over een kleine 14 uur ben ik op bestemming ik ben echt heel erg benieuwd hoe het daar is. Ik weet niet wanneer de volgende is want ik weet niet precies hoe het zit met internet. Echt de voorbereiding is op en top!

  • 05 Juli 2015 - 09:42

    Sinone:

    Een hele goede reis!! Ben benieuwd naar al je verhalen

  • 05 Juli 2015 - 09:57

    Leo Van Dorp:

    Wij zullen je ook wel een beetje missen. Heel veel plezier en zijn erg benieuwd naar je verhalen,foto's etc

  • 05 Juli 2015 - 10:57

    Loes:

    Het avontuur is begonnen. Je gaat het allemaal mee maken. En ja, wij vinden het heel leuk om jou via je reisverslag te mogen volgen. Ga met lekker voetballen met die kinderen en genieten van alle mensen die je tegen gaat komen. Liefs, Hugo en Loes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Emigreren met Activity International

Recente Reisverslagen:

08 Augustus 2015

5e week

26 Juli 2015

Week 3

18 Juli 2015

Week 2

11 Juli 2015

Week 1

05 Juli 2015

Wachten op het vliegtuig
Amber

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 5393

Voorgaande reizen:

15 Juli 2006 - 15 Augustus 2003

Emigreren met Activity International

Landen bezocht: