Laatste week Nederland - Reisverslag uit Nieuwegein, Nederland van Amber Dorp - WaarBenJij.nu Laatste week Nederland - Reisverslag uit Nieuwegein, Nederland van Amber Dorp - WaarBenJij.nu

Laatste week Nederland

Door: Amber van Dorp

Blijf op de hoogte en volg Amber

24 Juni 2015 | Nederland, Nieuwegein

Hallloootjess,

Daar ben ik weer hoor. Inmiddels begint het heel erg te kriebelen het is nog 11 dagen en ik moet zeggen het gaat heel erg snel nu. Ik heb net 7 woordenboeken kunnen bestellen, want die doen er 5 a 6 werkdagen over dus vandaar dat ik ze al moest bestellen. Voor de rest heb ik best wel wat handige spulletjes gekregen om daar uit te delen! Nu moet ik alleen nog de allerlaatste spullen in huis halen om helemaal klaar voor vertrek te zijn. Maar daar heb ik volgende week helemaal nog voor! Voor de rest moet ik morgen nog 1 vaccinatie en dan kan ik "gerust" weg.

In elk geval allemaal erg bedankt! en ik denk dat de volgende blog vanuit Zanzibar is! Voor de rest weet ik niet echt meer wat ik moet vertellen haha!

Latoorrr!

  • 24 Juni 2015 - 20:13

    Barbara:

    Have Fun! Geniet van de laatste week thuis en geniet heel veel van daar!

  • 24 Juni 2015 - 22:13

    Loes:

    Ontzettend leuk dat ik, wij, jou kunnen volgen middels dit blog. Ga komende week genieten van alle Hollandse luchten en volgende week "het avontuur tegemoet". Veel plezier.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nieuwegein

Emigreren met Activity International

Recente Reisverslagen:

08 Augustus 2015

5e week

26 Juli 2015

Week 3

18 Juli 2015

Week 2

11 Juli 2015

Week 1

05 Juli 2015

Wachten op het vliegtuig
Amber

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 5400

Voorgaande reizen:

15 Juli 2006 - 15 Augustus 2003

Emigreren met Activity International

Landen bezocht: